Najlepsze platformy do tworzenia wielojęzycznej strony internetowej – CZĘŚĆ II

Dodany przez Mariusz


Opublikowany sierpień 06, 2018


Part2


Jak widzieliśmy w pierwszej części tego artykułu, platformy do tworzenia stron internetowych to idealne rozwiązanie dla osób prywatnych i małych firm, które chcą stworzyć stronę internetową, niekoniecznie wynajmując programistę i decydując się na większe koszty. Wyzwanie polega na znalezieniu najlepszej dostępnej platformy, która najlepiej zaspokoi Twoje potrzeby jako przedsiębiorcy. Możliwości jest wiele ... ale skąd wiedzieć, jakie jest najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy? Spróbujemy to wyjaśnić, aby pomóc Ci wybrać najlepszą platformę, przeglądając zalety i wady  najpopularniejszych alternatyw.

# 4. Shopify

Shopify to program do tworzenia witryn zaprojektowany specjalnie dla e-commerce. Może pochwalić się wsparciem pół miliona firm i ponad miliona aktywnych użytkowników. Jak dotąd, ponad 40 miliardów dolarów wartości produktów, które zostały sprzedane na platformie Shopify, to nie byle co.

Shopify jest w pełni hostowanym rozwiązaniem typu "wszystko w jednym", co oznacza, że nie musisz się martwić o zarządzanie oprogramowaniem, instalowanie aktualizacji lub tworzenie kopii zapasowych danych. Platforma zrobi to za Ciebie.

Wydaje mi się, że to co jest najbardziej interesujące, to zintegrowane rozwiązanie płatnicze w systemie o nazwie Shopify Payments. Możesz także dodać zewnętrzne bramki płatnicze do akceptowania płatności, a jako narzędzie do tworzenia witryn e-commerce, Shopify oferuje system zarządzania zapasami, skuteczne statystyki i przyszłościowe rozwiązania marketingowe. Wszystko jest starannie zapakowane pod jednym dachem, gdzie wybór gotowych do użycia modeli jest ogromny i nigdy nie będziesz musiał niczego kodować.

Podstawowy plan Shopify będzie kosztować 29 USD miesięcznie, a wersja «Lite» jest oferowana za 9 USD miesięcznie, co pozwoli Ci w istocie dodać przycisk ‘Kup’ na dowolnej stronie internetowej.

# 5. Duda

Jest to moja ulubiona platforma, której zazwyczaj używam, chyba że moi klienci mają odmienne zdanie. Wersje mobilne są automatyczne i zawsze są perfekcyjne, co jest dalekie od przypadku wcześniej badanych opcji. Niezależnie od tego, czy jesteś projektantem, deweloperem, copywriterem, czy też łączysz w sobie te trzy funkcje. Duda może pomóc w rozwoju Twojej firmy. Jej interfejs jest jeszcze prostszy niż jej konkurencji i jest w pełni responsywny, umożliwiając dostarczanie stron internetowych jeszcze szybciej.

Moim zdaniem, jej głównym atutem jest oferowana funkcja wielojęzyczna, która pozwala na wykonanie wersji twojej witryny w wybranym języku. Ponadto Duda jest jedynym producentem stron internetowych preferowanym przez Google PageSpeed. Ten uprzywilejowany status jest przyznawany tylko witrynom, które stosują najlepsze praktyki Google, aby poprawić czas ładowania stron internetowych. Dlaczego szybkość ładowania strony jest ważna? Najnowsze algorytmy Google mają na celu promowanie najszybciej ładujących się stron, zwłaszcza tych, które są responsywne lub zoptymalizowane pod kątem urządzeń przenośnych. Dane Google wspierają swoją pozycję: szybsze witryny mają dłuższe sesje dla odwiedzających, niższe współczynniki odrzuceń i więcej wyświetleń stron.

Jakość ma swoją cenę, ale cena jest rozsądna i jest w dużej mierze kompensowana przez oferowane opcje. Niemniej jednak możesz wypróbować ją bez ryzyka, ponieważ dostępny jest całkowicie bezpłatny okres próbny, i to bez zobowiązań. Za 299 USD, można nawet uzyskać subskrypcję na całe życie, co jest wyjątkową ofertą spośród wszystkich twórców stron internetowych, które przetestowałem do tej pory. Natomiast podstawowa subskrypcja kosztuje 14,25 USD miesięcznie.

 

Decyzja należy do ciebie!