Potrafisz przekonać rodowitego Anglika do zamówienia tłumaczenia z amerykańskiego na brytyjski? Chcesz pracować w fajnym startupie w Krakowie i czujesz, że możesz odegrać kluczową rolę w jego rozwoju? Świetnie, szukamy właśnie Ciebie!

Szukamy zmotywowanej osoby, która świetnie radzi sobie samodzielnie, ale potrafi być także graczem zespołowym. Osoby, która potrafi wyjść zwycięsko z najtrudniejszych sytuacji sprzedażowych. Osoby kreatywnej, innowacyjnej i skutecznej w swoich działaniach. A także osoby, z którą będzie nam się dobrze pracować i z którą będziemy chcieli kontynuować współpracę po okresie próbnym.

 

Jeśli masz wcześniejsze doświadczenie w branży tłumaczeniowej, będziemy wniebowzięci. Ale nie pogardzimy doświadczeniem w telemarketingu (jeśli potrafisz sprzedać wodę w proszku przez telefon, tym łatwiej sprzedasz świetne usługi tłumaczeniowe). Bardziej istotne jest to, żebyś potrafił/a zademonstrować swoje umiejętności i zachwycić nas swoją efektywnością.

Proste, prawda :)?

Co będziesz robić? Pozyskiwać nowych klientów dla naszej usługi. Będziesz odpowiedzialny/a za stworzenie i zrealizowanie strategii sprzedażowej, dzięki której dotrzemy do jak największej liczby ludzi zainteresowanych profesjonalnymi tłumaczeniami online.

Zarobki w okresie próbnym: 1800-2500 zł netto + premie.

Od osoby aplikującej na to stanowisko będziemy oczekiwać (im więcej punkcików możesz odhaczyć, tym lepiej):
  • doświadczenia w sprzedaży internetowej
  • doświadczenia w sprzedaży telefonicznej
  • doświadczenia w bezpośrednich kontaktach z klientem
  • umiejętności stworzenia porywającej prezentacji oferty
  • umiejętności zaprezentowania powyższej oferty w równie porywający sposób
  • umiejętności pisania tekstów sprzedażowych, w tym e-maili i treści landing pages
  • umiejętności świetnej samoprezentacji (jeśli potrafisz sprzedać nam “siebie” podczas rozmowy o pracę, najprawdopodobniej poradzisz sobie także ze sprzedawaniem naszych usług)
  • sprawnego komunikowania się z klientami, partnerami i współpracownikami za pomocą kanałów internetowych i “na żywo”
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (każdy kolejny język obcy jest dodatkowym atutem)
  • znajomości branży startupowej i szerzej pojętej internetowej
  • znajomości branży tłumaczeniowej
  • umiejętności szybkiego przyswajania nowych informacji
  • pozytywnego nastawienia, które sprawi, że każdy zechce zostać naszym klientem, chociażby po to, żeby móc częściej kontaktować się z Tobą 🙂

Jeśli uważasz, że jest coś jeszcze, o czym nie napisaliśmy powyżej, a co Twoim zdaniem jest niezbędne na tym stanowisku i będziesz w stanie to wnieść do zespołu, koniecznie nam o tym napisz.

Z naszej strony obiecujemy pracę w fajnym zespole, w luźnej, startupowej atmosferze (elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej, ciastka domowej roboty, wspólne imprezy, grill w ogródku, itd.) i wpływ na to w jakim kierunku będziemy się rozwijać. Jesteśmy relatywnie młodym startupem, więc również od Ciebie będzie zależeć to czy odniesiemy sukces na polskim i globalnym rynku.

CV wraz z listem motywacyjnym, prześlij na adres kontakt@turbotlumaczenia.pl. Wyjaśnij nam, dlaczego właśnie Ty jesteś idealną osobą na to stanowisko.

Zamów tłumaczenie