Nisze do zagospodarowania w e-handlu w 2019

Nisze do zagospodarowania w e-handlu w 2019

Z pewnością masz już odpowiednie nastawienie psychiczne i chęć do ciągłej nauki, aby stale podnosić swoje kompetencje. Należy przyjąć proaktywne podejście do testowania nowych produktów, tworzenia reklam i zwiększania wysiłków przy prowadzeniu działań marketingowych. Musisz wykorzystać wszystko czego się do tej pory nauczyłeś. Przedstawiamy krótką, lecz treściwą listę pomysłów na sklep internetowy, które bardzo dobrze sprawdzają się już teraz, a ich popularność powinna nadal rosnąć.

Tłumaczenia? Zamawiaj online!

Sklep internetowy z ubraniami na wymiar

Badania przewidują, że do 2022 r. wartość rynku dopasowanej odzieży ma osiągnąć wartość 5,6 mld USD. Początkowo sprzedawane jako bielizna, teraz stały się pełnoprawnymi ubraniami, które ludzie noszą na co dzień. Sprzedawcy wykorzystali okazję, by sprzedawać legginsy i body we wszystkich możliwych stylach, aby zaspokoić potrzeby klientów, którzy chcą wyszczuplić swoją sylwetkę. Dlatego też dopasowana odzież stanowi dziś niszę dla kobiet oferując, ogromną ilość modeli do wyboru przy tworzeniu kreacji.

Sklep internetowy z akcesoriami do smartfonów

Rynek akcesoriów do smartfonów od kilku lat wykazuje bezprecedensowy wzrost.  Futerały, uchwyty, osłony ekranu, zestawy naprawcze, ładowarki, słuchawki, itp. Popyt na te akcesoria istnieje od samego początku i nie przestaje rosnąć.

Jednym z najskuteczniejszych sposobów na rozpoczęcie przygody w tej niszy jest dropshipping. biorąc pod uwagę nieskończoną liczbę modeli telefonów i akcesoriów dla każdego telefonu, niemożliwe byłoby oferowanie całego katalogu. Z drugiej strony, korzystając z dropshippingu możesz zaoferować wszystkie modele, które można znaleźć w Internecie. Ty oferujesz dany produkt w Twoim sklepie, a zamówienia klientów są przekazywane bezpośrednio do producentów, którzy wysyłają produkt do Twojego klienta, pozostawiając Ci prowizję. Zaletą jest to, że nie zanosi się na to, aby popyt na te produkty miał się zmniejszyć. Jest to ponadczasowa nisza, jak moda, fitness, wystrój wnętrz, itp.

Jeśli potrzebujesz tłumaczeń marketingowych to zamów je u nas!

Athleisure i sklep internetowy?

Zaletą trendów modowych jest to, że nieustannie ewoluują. Wyjątkiem od reguły jest trend athleisure, który najwyraźniej pozostanie na stałe. Jest to wynik zjawiska, które doprowadziło do wprowadzenia odzieży sportowej do stylowej odzieży ulicznej.

Dzięki temu trendowi będziesz w stanie sprzedać wiele artykułów odzieżowych, wszystkich stylów i kolorów! Możliwe jest zatem pozycjonowanie się na kilka sposobów: poprzez stworzenie wyspecjalizowanego sklepu, poprzez promowanie swoich produktów w kategoriach fitnessowych, itd.

W zależności od tego, jak Twoja marka będzie się pozycjonować, możesz następnie rozszerzyć swoją działalność o akcesoria modowe, fitness, biżuterię, itp.

Stworzenie sklepu, który przetrwa długie lata jest zatem tylko kwestią taktycznego wyboru. Nie zapomnij również by przy tworzeniu sklepu skorzystać z oferty wiarygodnego internetowego biura tłumaczeń, aby w maksymalnym stopniu eksportować swoje produkty.

Przeczytaj także:

Dobra komunikacja podstawą rozwoju biznesu

Lokalizacja językowa – co to takiego i dlaczego jej potrzebujesz?

Właściwa struktura SEO – jak pozycjonować stronę internetową?

Tłumaczenia? Zamawiaj online!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ta strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia lepszej zawartości, bezpiecznej pracy oraz do celów statystycznych. Korzystanie z plików można wyłączyć w ustawieniach przeglądarki internetowej. Klikając „Akceptuję” lub zamykając ten komunikat, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie Polityka prywatności i plików cookies.