Spis treści
- 1 Zalety marketing automation
- 2 Jak dobrze prowadzić kampanie z zakresu marketing automation?
- 3 Używaj odpowiedniego języka w każdej wiadomości e-mail
- 4 Zastosuj strukturę dla wzrokowców
- 5 Zawsze używaj call to action, czyli wezwania do akcji
- 6 Obiekty przyciągające uwagę są skuteczniejsze
- 7 Monitoruj wyniki Twoich wysyłek mailowych
- 8 Marketing automation to szansa, a nie wyzwanie
Automatyzacja e-mail pozwoli Ci wysyłać bezpośrednie i skuteczne wiadomości w celu poprawy wyników sprzedaży w Twojej firmie. Jeśli będziesz stosować się do kilku prostych rad, poświęcisz uwagę ekspansji zagranicznej, a więc tłumaczeniom online Twojej strony internetowej i podejmiesz właściwe decyzje, będziesz w stanie szybko osiągnąć założone cele sprzedażowe.
Zapewniamy tłumaczenia dla e-commerce
Marketing automation, czyli automatyczne wysyłanie dedykowanych wiadomości e-mail w zależności od zachowania użytkowników strony internetowej natychmiast i odczuwalnie daje oczekiwane efekty i zwiększa potencjał sprzedaży internetowej w Twojej firmie.
Kiedy użytkownik wyraża chęć otrzymywania wiadomości e-mail, na jego konto przychodzi e-mail powitalny z informacją o usłudze i call to action dotyczące różnych dostępnych opcji. Gdy zostaną spełnione pewne wymagania, wiadomości będą wysyłane automatycznie i będą skutecznie aktywizować Twoją listę adresową. Pamiętaj by zawsze używać najlepszych serwisów tłumaczeniowych – jest to szczególnie ważne gdy używasz platformy do marketing automation, ponieważ z pewnością nie chciałbyś, aby klient otrzymał wiadomość niepoprawną językowo.
Zalety marketing automation
Automatyczna wysyłka wiadomości e-mail jest doskonałym narzędziem marketingowym dla dowolnego sklepu internetowego, bloga czy firmowej strony internetowej, ponieważ treści docierają do tych osób, do których powinny dotrzeć i w momencie, w którym powinny dotrzeć. Oto najważniejsze kwestie:
- Marketing automation pozwala odpowiedzieć na potrzeby użytkowników w szybki i automatyczny sposób, tak aby w pełni wykorzystać potencjał zakupowy potencjalnego klienta.
- Możliwym jest połączenie automatyzacji e-mail ze stroną internetową i monitorowanie wyników, od ilości klików począwszy, a kończąc na bezpośredniej sprzedaży.
- Możesz zastosować złożone kryteria, aby spersonalizować każdy profil, tak aby wysyłać odpowiednie wiadomości – w zależności od takich czynników jak branża, zainteresowania, cele, wiek, etc.
- Maile automatyczne mogą stanowić część szerokiej kampanii marketingowej opartej na zachowaniu i reakcjach klientów.
- Nie musisz inwestować dużo czasu w tworzenie maili, ponieważ istnieją gotowe szablony. Możesz też korzystać z usług tłumaczy online, aby spersonalizować każdego maila w możliwie najlepszy sposób.
Rada: Powinieneś zarezerwować odpowiednią ilość czasu, aby stworzyć procedury i zidentyfikować wszystkie etapy ścieżki Twoich klientów.
Jak dobrze prowadzić kampanie z zakresu marketing automation?
Marketing automation nie polega na stworzeniu newslettera i wysłaniu go do wszystkich użytkowników zapisanych na listę adresową. Tak jak w wypadku SEO i innych narzędzi marketingowych, maile automatyczne muszą być optymalizowane, aby osiągnąć oczekiwaną skuteczność.
Używaj odpowiedniego języka w każdej wiadomości e-mail
Techniki copywritingu i strategie sprzedażowe muszą iść w parze z odpowiednim projektem graficznym. Zawsze przeglądaj tłumaczenia online, tak aby każdy e-mail zawierał poprawną treść bez błędów czy niejasności.
Zastosuj strukturę dla wzrokowców
Tak zwani “wzrokowcy” szybko przeglądają informację zawartą w wiadomościach e-mail, nie wczytując się w tekst. Jeśli chcesz przyciągnąć uwagę klientów musisz wziąć to pod uwagę i przygotować atrakcyjną zawartość, aby skutecznie wzbudzić zainteresowanie.
Zawsze używaj call to action, czyli wezwania do akcji
Nawet w wypadku maila powitalnego powinieneś skorzystać z okazji nawiązania kontaktu z klientem i umieścić w miejscu linku w formie tekstowej przycisk call to action, aby zwiększyć prawdopodobieństwo jego kliknięcia.
Obiekty przyciągające uwagę są skuteczniejsze
Warto poświęcić czas na wymyślenie tytułu, który przyciągnie użytkownika, aby ten otwierał Twoje wiadomości e-mail. Istnieją różne techniki redagowania przyciągających uwagę tematów, jednak zawsze będą one zależeć od produktu, usługi czy działania, które będziesz chciał wywołać. Weź pod uwagę, że w różnych językach (a nawet w jednym języku) istnieją różne sformułowania, w związku z czym jeśli chcesz użyć pomysłowego związku frazeologicznego, istniejącego w innym języku, najlepiej będzie jeśli poszukasz tłumacza, który odda esencję przekazu.
Monitoruj wyniki Twoich wysyłek mailowych
Większość narzędzie do marketing automation pozwoli Ci śledzić statystyki Twoich wysyłek, uwzględniających takie kwestie jak: liczba osób, które otworzyły wiadomość, liczba klików, geolokalizacja Twoich odbiorców, etc.
Marketing automation to szansa, a nie wyzwanie
W odróżnieniu od newsletterów i pojedynczych mailingów, w których maile wysyłane są do wszystkich kontaktów listy adresowej, maile automatyczne są wysyłane do wybranych użytkowników, którzy spełniają określone kryteria, tak aby wiadomość była bardziej sprecyzowana i skuteczna. Jeśli masz sklep internetowy, marketing automation to potężne narzędzie, które możesz uruchomić od ręki i zacząć mierzyć efekty.
P.S. W TurboTłumaczeniach możesz zamówić tłumaczenia marketingowe!
Zapewniamy tłumaczenia dla e-commerce