Jak marketingowo wykorzystywać zdjęcia w mediach społecznościowych?

Dodany przez Mariusz


Opublikowany marzec 01, 2019


Foto-turbotlumaczenia

Pozycjonowanie strony internetowej przy pomocy zdjęć

Dobra strategia SEO musi uwzględnić kilka istotnych elementów, aby jej skuteczność była na poziomie, którego oczekujesz. Jednym z najważniejszych - zaraz obok wysokiej jakości zoptymalizowanych pod wyszukiwarki tłumaczeń - jest wykorzystywanie zdjęć, publikując je na stronie internetowej, ale również w mediach społecznościowych.

Poza skorzystaniem z oferty godnego zaufania internetowego biur tłumaczeń, warto zainwestować w wyprodukowanie albo zakupienie dobrej jakości zdjęć, które zwiększą wiarygodność Twojej firmy, a więc zaufanie, które jest kluczowe w kontekście relacji biznesowych, które bezwzględnie mają wpływ na sprzedaż.

Zdjęcia to zachęta do odwiedzenia strony internetowej

Zdjęcia w strategii SEO pełnią jedną, kluczową rolę - uzupełniają słowo pisane. Zdjęcia reprezentują emocje, otoczenie, przekazując przy tym podstawowe informacje dotyczące Twojej oferty. Jednak zdjęcia muszą bezpośrednio korelować z tekstem, ponieważ w przeciwnym wypadku mogą wprowadzać odbiorcę w błąd, co doprowadzi do zmniejszenia skuteczności strategii SEO lib działań z zakresu social media marketingu.

Zdjęcia opowiadają historie, dlatego celem zdjęć publikowanych w mediach społecznościowych jest budowanie takiego przekazu, jakiego oczekuje Twój odbiorca. Pamiętam, że zdjęcia przypisane do artykułów, które publikujesz na blogu firmowym są kluczowe, ponieważ to głównie od zdjęcia zależy, czy ktoś kliknie w post na Facebooku, czy nie, a więc zdjęcie wpływa na wielkość ruchu na Twojej stronie internetowej.

Gdzie szukać zdjęć na darmowej licencji?

Jeśli masz dobre zasady organizacji dobre zasady organizacji w Twojej pracy SEO i marketingu, powinieneś poświęcić Twój czas na poszukiwania możliwie najlepszego zdjęcia komercyjnego aby uzupełnić publikację w sieciach społecznościowych.

Jedną z najciekawszych opcji jest stworzenie zdjęć komercyjnych, których użyjesz w Twoich publikacjach. Możesz użyć aparatu w smartphonie, aparatu cyfrowego lub skontaktować się z profesjonalistą, w zależności od tego jakie masz cele, potrzeby i budżet. Uchwycić sytuacje, zilustrować produkty czy zobrazować działania, to wszystko możesz zrobić sam i zagwarantuje Ci to oryginalność i świeżość wszystkich Twoich publikacji.

Jest możliwe, że nie będziesz mieć środków lub czasu potrzebnego do wykonania całej tej pracy. Jeśli chcesz surfować po internecie i użyć darmowego zdjęcia bez zastrzeżonych praw, masz do dyspozycji następujące serwisy:

●     Pixabay.com: Jeden z najbardziej lubianych z uwagi na ilość dostępnych opcji i profesjonalny charakter. Dużo ułatwień w wyszukiwarce zdjęć, ilustracji i wektorów. Zdjęcia komercyjne z Pixabay nie wymagają opłacenia fotografa czy twórcy i możesz je ściągnąć w różnych rozmiarach.

●     FreeImages.com: Ponad 400 tysięcy zdjęć do ściągnięcia, od profesjonalnych zdjęć do dzieł grafików.

●     Wikimedia Commons: Jest to baza danych z milionami zdjęć, dźwięków i plików wideo do wyboru.

●     Kaboompics.com: Nie jest kolekcją zbyt rozbudowaną, jednak znajdziesz w niej dużo zdjęć wysokiej jakości, których bez problemu możesz użyć w Twoich publikacjach.

Jeśli posiadasz budżet aby kupić zdjęcia w sieci, zdecydowanie będzie to najlepsza sytuacja w Twojej pracy ponieważ nie tylko będziesz mieć do dyspozycji najlepsze opcje, ale też będziesz wspierać pracę fotografów z całego świata w tym procesie.

Poniżej niektóre interesujące strony, na których możesz szukać płatnych zdjęć komercyjnych:

●     Bigstock.com: Duża baza i zdjęcia w dużym rozmiarze w jednej z najpełniejszych baz jeśli chodzi o zdjęcia komercyjne dobrej jakości.

●     Shutterstock.com: Potężna wyszukiwarka, która pozwoli Ci znaleźć spektakularne zdjęcia o różnej tematyce na każdą okazję.

●     Adobe Stock: Nie są to najniższe ceny na rynku, ale zdjęcia wysokiej jakości, które znajdziesz w tej bibliotece są wyjątkowe i nietuzinkowe, w związku z czym jeśli potrzebujesz czegoś, czego nie możesz znaleźć w innych miejscach, spróbuj tutaj.

Wniosek

Tak samo jak tłumaczenia internetowe, zdjęcia komercyjne są decydującymi zasobami dla marketingu, tak dla SEO jak i dla publikacji w sieciach społecznościowych. Zdjęcia i ilustracje przyciągają uwagę klientów i przy odpowiednim użyciu w ramach globalnej strategii mogą być potrzebnym impulsem do tego aby zwiększyć ilość odwiedzin i sprzedaż na Twojej stronie.