Tłumaczenia uwierzytelnione (przysięgłe) — dla kogo i za ile?

Opublikowany przez Dagmara

Opublikowany październik 10, 2018


Przysiegly

Dzisiejszy wpis poświęcamy tłumaczeniom dokumentów urzędowych, których wykonanie wymaga nie tylko wiedzy, ale również odpowiednich i zweryfikowanych kwalifikacji od tłumaczy. Jaki rodzaj przekładu możemy określić tłumaczeniem uwierzytelnionym (przysięgłym) i jaką rolę w jego sporządzeniu odgrywa tłumacz przysięgły?

Cały wpis

Jak stosować dropshipping na portalu AliExpress?

Opublikowany przez Mariusz

Opublikowany październik 03, 2018


Aliexpress-dropshipping-800x470

AliExpress to serwis zawierający bardzo szeroką gamę produktów, które można sprzedawać online w ramach dropshippingu. Dostosowana do modelu dropshippingu (odsprzedaż produktów) strona oferuje kompleksowe usługi oraz konkurencyjne ceny. Za pośrednictwem portalu możesz sprzedawać produkty bez wnoszenia wkładu, aby przetestować usługi i zobaczyć, jakie korzyści możesz zyskać.

Cały wpis

Jak zwiększyć sprzedaż w serwisie eBay

Opublikowany przez Mariusz

Opublikowany wrzesień 27, 2018


Ebay

eBay, mający ponad 160 mln aktywnych klientów na całym świecie, szybko stał się kluczową platformą sprzedaży internetowej dla handlowców sprzedających online nowe i używane produkty. Niemniej jednak, aby z powodzeniem prowadzić sprzedaż na eBay, bardzo ważne jest odpowiednie przygotowanie oferty, podobnie jak w przypadku serwisu Amazon.

Cały wpis

Strona wielojęzyczna. Co robić gdy używa się Wordpress

Opublikowany przez Mariusz

Opublikowany wrzesień 19, 2018


Wpis_wordpress

Strona internetowa to wielkie miasto zamieszkiwane przez miliardy osób mówiących w ponad stu różnych językach. Zakładając nową witrynę, niezależnie od tego czy to blog, na którym chcemy opowiadać o naszych przygodach, czy też sklep internetowy służący do sprzedaży różnych produktów, przede wszystkim musimy zadać sobie pytanie: w jaki target należy celować i w związku z tym jaki język wybrać do komunikacji. Może zdarzyć się, tak jak w przypadku stron internetowych, iż promocja marki lub działania dążące do zwiększenia rozpoznawalności start-up, będą wymagały stworzenia wielojęzycznej witryny, dopasowanej do wymogów językowych, również tych użytkowników, którzy nie posługują się językiem polskim.

Cały wpis

5 rad jak zarządzać firmową stroną na Facebooku

Opublikowany przez Mariusz

Opublikowany wrzesień 12, 2018


Web

Promowanie swojej pracy w Internecie obecnie stało się koniecznością dla wszystkich firm. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym przedsiębiorcą, czy Dyrektorem Generalnym startupu, niekorzystanie z sieci społecznościowych, które pozwalają dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, w znaczący sposób wpływa na zmniejszenie możliwości rozwoju twojej działalności. Posiadający 2,2 miliardów zarejestrowanych użytkowników Facebook jest doskonałym narzędziem, aby rozpocząć promocję własnej marki, jednak zarzadzanie stroną na Facebooku to nie to samo co zarządzanie swoim profilem. Poniżej przedstawiam 5 rad, jak najlepiej wykorzystać narzędzia promocyjne oferowane przez portale społecznościowe Marka Zuckerberga.

Cały wpis